Almkerk JO11-2 – DIA JO11-2 1-6

Op deze miezerige zaterdagmorgen ontbreekt het onze jongens niet aan enthousiasme. Het team is compleet, en ze spelen een bekerwedstrijd tegen DIA JO11-2 uit Teteringen. Aaron is de aanvoerder.

Anton staat in het doel. Coert en Jasper zijn spits, en Max en Ryan zorgen voor de verdediging. Thom, Gert-Jan en Aaron staan op het middenveld.

De wedstrijd begint op tijd. Almkerk gaat gelijk in de aanval, met na 4 minuten al een schot op het doel door Jasper. De keeper van DIA weet de bal op een mooie manier te stoppen.

Dan slaat het snel om, en staan we ineens met 0-1 achter. Met al vrij snel opnieuw een schot op ons doel. Gelukkig staat Max er tussen. Dan krijgt Coert de bal en hij stevent op het doel van DIA af. Ze spelen goed samen, en zijn opnieuw terug in de aanval.

Jammer genoeg is DIA sterker en staat het na een poosje 0-4. Dan scoort Coert en is de eer gered: 1-4.

DIA schiet, maar Ryan blokt. Het fluitsignaal klinkt: rust!

Na de rust, en opnieuw twee doelpunten tegen (1-6) gaat Almkerk weer in de aanval, met een mooi samenspel van Gert-Jan, Coert en Jasper, maar helaas eindigt de bal naast het doel.

Na een wedstrijd waarin ze hard hebben moeten werken, gaat de winst helaas voor Almkerk naar DIA.

Penalty’s

Alleen Gert-Jan scoort