23-09-2017 GRC ’14 J011-2 – VV Almkerk J011-3 (4-8)

Spannende wedstrijd

Eenmaal aangekomen bij GRC bleek dat Stijn jarig is vandaag. Stijn, van harte gefeliciteerd!

De eerste competitiewedstrijd is een feit en ondanks dat het begin wat stroef is, komen we daarna goed op gang. Keurig overspel van Timo, Thomas en Stijn. Stijn probeert maar mist de bal. Levi past vervolgens prachtig naar Stan die hem op zijn beurt weer naar Thomas kan krijgen en Thomas zorgt voor de eerste goal 0-1.

Er wordt veel van de een naar de andere kant gevoetbald, en het wordt een corner voor GRC die er niet ingaat.
Snel daarna een mooie aanval van onze jongens waarbij Sem en Thomas elkaar goed in het vizier hebben.
Prachtige samenwerking van Jasper, Thomas en Sem, waardoor Sem hem kan scoren 0-2. Dan lukt het GRC weer de bal te pakken te krijgen en daaruit komen 2 corners voort. Kevin staat goed op te letten om ze tegen te kunnen houden en gelukkig scoort GRC ze niet.

Uiteindelijk krijgt ook GRC er 1 in het net 1-2.

Almkerk krijgt het even wat moeilijker maar onze jongens proberen de draad weer op te pakken. Een schot op doel van GRC gaat gelukkig naast.

Het is hard werken voor onze mannen vandaag maar ze doen goed hun best. GRC heeft wat meer de bal, maar Almkerk laat de bal niet zomaar afpakken. Timo schiet de ballen goed naar voren zodat er weer nieuwe mogelijkheden tot scoren komen en Jasper maakt het lastig voor GRC door goed te verdedigen. Sem doet een poging maar mist, Stan scoort snel daarna, wat de stand op 1-3 brengt.

Sem probeert opnieuw, net naast.
Sem krijgt nog een kans en scoort.
1-4. De scheidsrechter fluit, rust. Wat limonade en een beetje bijkomen van een pittige maar hele mooie eerste helft.

De jongens komen het veld weer op en de tweede helft kan beginnen. Stan speelt Stijn aan en Stijn maakt er 1-5 van.

GRC pakt niet lang daarna de bal en scoort 2-5

We proberen tegengas te geven, Kevin houdt er weer een paar uit, maar GRC scoort opnieuw. De teller staat op 3-5
Sem probeert maar helaas op de lat.
Kort daarna probeert Levi maar mist.
We geven het niet op en en wordt goed samengewerkt en goed naar elkaar overgespeeld.
Sem probeert nog eens en scoort 3-6.
Weer een mooie opbouw van de mannen en Sem krijgt hem opnieuw in het net 3-7.
Mooi overspel van Stijn naar Stan en we blijven goed verdedigen. Toch lukt het GRC nog een keer te scoren 4-7.

Nogmaals een hele sterke opbouw van onze jongens waardoor Sem aangespeeld wordt en de teller op 4-8 kan zetten. Het fluitsignaal van de scheidsrechter geeft het einde van deze wedstrijd aan.

Jongens, gefeliciteerd met deze mooie uitslag!

Stijn trakteerde ons nog op lolly’s in de kleedkamer.

Al met al een hele geslaagde ochtend, met mooi weer en mooi voetbal!