SJO/BZC’14 Brakel JO11-2 – Almkerk JO11-2 1-8

Maandagavond 25 september 2017 – 19.00 uur.
De jongens zaten na het fluitsignaal al goed in de wedstrijd en er werd al goed overgespeeld naar elkaar. Iedereen hield zijn positie goed in de gaten.
De druk nam toe, na een goede voorzet van Jasper tikte Gert-Jan de 0-1 binnen.
Doordat de druk toenam en Brakel even de kluts kwijt was, maakte Brakel een eigen doelpunt. Jammer voor hun, maar goed voor Almkerk 0-2.
Na een tijdje over en weer gespeeld te hebben kwam Jasper goed door en maakte via een corner een doelpunt. Een beetje mazzel door een foutje van hun keeper 0-3.
Daar kwam Brakel in de aanval, dit gebeurde niet vaak, maar was wel gewaagd. Een goede redding van Anton, hield Brakel nog op de nul. Bij een uitbraak van Max naar Coert schoot Coert helaas naast het doel. Jammer! Dit herhaalde zich na een goede assist van Gert-Jan op Jasper, helaas ook naast het doel. Kom op jongens!
Coert dacht laat ik het dan maar doen, en ja hoor, mooi hard schot 0-4.
Hier lust ik wel meer van, en wederom een hard schot 0-5, hoog in de kruising.
Rust.
We begonnen niet zo sterk in de tweede helft en lieten Brakel een beetje voetballen. Dit bracht te weeg 1-5 de bal ging door de handen van Anton. Hij zat er toch goed bij. Helaas!
Daar ging Aaron er vandoor, oeii net naast. Coert vond het wel weer dat er genoeg door Brakel was gevoetbald en kreeg het op zijn heupen. 1-6 1-7 1-8.
Toen ging bij de meesten wel de conditie spelen en werd er een tandje lager gespeeld. Gelukkig was het tijd en floot de scheidsrechter voor het einde.
Wat was er weer goed en fel gespeeld door onze jongens. Visite kaartje is weer afgeleverd.
Op naar de volgende keer thuis tegen Beesd (de koploper). Beesd here we come!