Dubbeldam MO15-1 – ST Almkerk/Altena MO15-1 0-1

Allereerst heel veel respect voor onze jarenlange verslaggever Bert Strik. Deze keer is de pen voor mij en daar heb ik al wekenlang nachtmerries van.
Voetbal is voor mij een spel wat ik nooit zal begrijpen en alle termen die geroepen worden dat lijkt voor mij chinees.

De grootste ramp was dat ik niet bij de wedstrijd kon zijn omdat de plicht veel te vaak roept. Gelukkig heb ik een paar spionnen kunnen inzetten om er toch nog iets van te kunnen brouwen.

Na een dwaling door het Dubbeldamse bos kwamen de meiden gelukkig ruim op tijd aan. De wedstrijd begon iets te laat maar de meiden waren er klaar voor en de vechtlust was zeker zichtbaar. Indy kwam gelijk in de aanval maar helaas was het een schot op het doel. Dubbeldam kreeg een grote kans maar Tamar hield de bal keurig tegen. En zo bleef het 0-0….

In de laatste minuut van de eerste helft door een steekbal van Indy schoot Sterre de sterren van de hemel. En was de eerste helft 0-1… De koffie smaakte toen veel beter omdat alle ouders natuurlijk door het dolle heen waren….

De tweede helft begon niet zo leuk. Onze Marte kwam geblesseerd van het veld af. Daarna probeerde Indy de scheidsrechter uit te schakelen. Dat lukte haar bijna en de bal raakte hem,geen idee tegen welk lichaamsdeel maar ik hoop dat het mee viel…. gelukkig kon hij er om lachen en kreeg Indy een dikke high five.

Isabelle kreeg een mooie kans om te scoren helaas lukte dat niet want het doel stond te ver naar links. Anders was het zeker een doelpunt geworden. Dubbeldam werd ook weer een kans geboden om te scoren maar deze counter werd gered door Tamar.

Al met al een leuke wedstrijd waarin alle meiden hun best hebben gedaan. En zeker ook niet onbelangrijk.
WE HEBBEN GEWONNEN YEHHH!!!!!!!!

Nina Meisll en Edwin Heijs