Almkerk JO7-1 – GRC14 JO7-2 7-11

25 november 2017.
Een flitsende start van de tegenstanders uit Giessen en Rijswijk. Na een aantal goede kansen scoorden ze de 0-1. Toen kwamen de mannen uit Almkerk pas goed op stoom. Direct na de aftrap scoorde Noah de 1-1. En na goed doorzetten Joppe de 2-1. Ondertussen hield Roy het doel goed dicht, zodat GRC geen doelpunt kon maken. Noah maakt er nog twee, zodat de tussenstand 4-1 werd. Toen was het tijd voor GRC om iets terug te doen. Na een scrimmage waarin Ramon en Stef de bal tot 3x toe van de lijn wisten te halen, werd het toch 4-2 en direct daarna 4-3. Noah maakte er nog maar eentje, maar GRC ook. Roy haalde nog een bal van de doellijn, dus bij een stand van 5-4 gingen de jongens wat drinken.
Na de rust was GRC sterker en liep het uit naar 5-7. Almkerk maakte een vreemd doelpunt vanaf de achterlijn, maar hij telde wel. Tot nu toe weet niemand wie het gemaakt heeft, Ramon of toch Joppe? Stef maakte tussen de benen van de tegenstander nog de 7-7, maar daarna was de koek op.
GRC, dat twee goed spelende meisjes had, liep uit naar 7-11, wat ook de eindstand was.
Nu op naar Sinterklaas en zijn pieten, die maandag langskomen in de kantine.