Almkerk J011-3 – SVW J011-3 (1-3)

29-11-2017
Er staat een inhaal wedstrijd gepland tegen SVW JO11-3. Het is om zes uur verzamelen, even haasten en met het eten nog in de mond hoeken zijn we klaar voor de wedstrijd.
We missen drie spelers door blessure en feesten maar gelukkig kent Almkerk meer talenten.
Vanavond spelen Silvester,Coert en Roan mee.
Het is half zeven en na een goede warming up kan er begonnen worden met de wedstrijd.
We beginnen heel fel op hun helft met een paar mooie kansen van Thomas.
Maar SVW laat het er niet bij zitten en komen op onze helft, maar Roan verdedigt goed uit.
Svw komt nogmaals en Kevin kan niet voorkomen dat de bal in de korte hoek in het net verdwijnt 0-1. We zien steeds vaker mooi overspel met Silvester, Stan en Sem. Thomas weer aan de bal maar het schot is te zwak de keepster heeft hem. Onder tussen is SVW weer aan onze kant en Kevin heeft een mooie redding maar het wordt wel een hoekschop.
Coert krijgt een mooie kans maar de bal gaat helas over het doel.
Ook Jasper staat achterin niet te slapen en probeert alle ballen weg te werken. Toch weet SVW voor rust nog de 0-2 te maken.
Na de rust en een goede toespraak gaan we er weer voor.
Rowan geeft een mooie voorzet op stan en hij schiet maar de keepster heeft hem.
Stan krijgt nog een kans maar schiet net naast.
Nu een mooie voorzet van sem op Thomas maar hij schiet ook naast.
Het zit vanavond echt niet mee.
We krijgen een vrije trap mee op 15 meter voor doel.
Sem staat achter de bal en schiet netjes langs de muur maar de keepster heeft hem weer.
Svw komt en onze verdediging verslapt en Kevin komt oog in oog met een SVWer en er is geen houden aan 0-3 .Wij krijgen nog diverse kansen van Coert, Sem en zelfs Jasper probeer het maar eens.
Uiteindelijk maakt Sem er dan nog 1-3 er van.
Jongens, goed gevoetbald maar het zat niet mee vanavond. Lekker snel douchen en naar bed en zaterdag SVW JO11-4 maar verslaan dan.