ST Almkerk-Altena MO15 sluit 2017 af met kampioenschap in de zaal

Ze moesten wat organiseren op het gebied van de wedstrijdkleding, maar dan heb je ook wat. Een blauw-wit gestreept en een oranje team. De blauw-witten werden gecoacht door Erik de Bok en de oranjemeiden hadden Peter van Dalen op de bank zitten. Tijdens het Eindejaarstoernooi in de sporthal in Rijswijk wist het oranje team van ST Almkerk-Altena MO15 er vandoor te gaan met de eerste prijs. Het blauw-wit gestreepte team werd keurig tweede.

Met dit feestelijke resultaat kwam een einde aan het voetbaljaar 2017, waarin Erik de Bok en de Peters van Dalen op trainingsgebied weer heel belangrijk waren. Daarvoor zijn kilo’s waardering op zijn plaats en dat geldt ook voor de ondersteuning van Maarten Veth en Talitha van Dalen. Want naast het managen van de meiden hebben ze ook hun handen vol aan het soms doldwaze supporterslegioen (veelal ouders) van dit meidenteam.

En dan tot slot: een goed 2018!