Almkerk JO11-2 – Achilles Veen JO11-2 12-1

Vanwege clubkamp zijn Jasper, Gert Jan en Aaron niet aanwezig. Ryan is helaas ziek. Gelukkig zijn Rowan, Nick en Lex er om het team te versterken.

Rowan, Lex en Coert zetten gelijk aanval in Coert schiet op het doel, helaas naast,

In de 4e minuut maakt Nick 1-0, dit begint lekker. Achilles Veen wil ook graag maar Lex houdt hen tegen.

Middels een mooie samenwerking voorin schiet Nick maar helaas recht in de handen van de keeper. Dan nog een schot van Rowan op het doel. In de 12e minuut maakt Coert 2-0. Dan een mooie pass van Nick zodat Coert 3-0 scoort in 16e minuut. Achilles Veen wil ook scoren dus zetten ze door maar daar steekt Tom een been tussen. Ze proberen het nog een keer, oehhh stuiterbal Anton mist maar hij springt nog een keer en hebbes. Almkerk vliegt gelijk weer naar de andere helft en met succes, Nick scoort 4-0.

Vlak voor de rust schiet Veen op ons doel, Anton zit net niet hoog genoeg en de bal rolt over zijn vingertoppen ons doel in 4-1

Rust

De jongens zijn weer op krachten en Nick knalt gelijk de 5-1 erin en Coert maakt een minuut later 6-1. Dan vanuit een cornerbal kopt Nick en ja hoor 7-1.

Anton mag ook nog in actie komen en kan een hard schot in de rechter bovenhoek vangen. Lex maakt 8-1

Keeper veen trapt uit bijna in het doel van Almkerk, de tegenstander denkt Max als enige verdediger daar uit te schakelen middels flinke duw. De beste remedie is er nog een maken…… en daar is 9-1.

Rowan en Coert zorgen voor het 10e doelpunt, 10-1.

Door het middenveld schiet Veen op het terrein van Anton, een flipperbal linkerpaal rechterbaal en gelukkig schopt Tom schopt de bal weg.

Nick denkt ik doe er nog eentje, hoppa 11-1. Voorin probeert eerst Nick, dan Coert en Rowan scoort 12-1!!

Super gedaan jongens!! Met dank aan de invallers die ook alle drie gescoord hebben.