Kwartfinale Samba Cup voor de meiden van St. Almkerk/Altena MO15- VV Sleeuwijk MO15

Na 2x een afmelding van Sleeuwijk werd op 23 april om 20:00uur de kwartfinale gespeeld op ons terrein.
Sleeuwijk kwam in de eerste fase goed voor de dag en namen na 16 min de voorsprong door uit een corner door deze simpel binnen te lopen 0-1
Onze meiden wisten wat ze te doen stonden, een tandje erbij!
Na een half uur werd de inzet beloond en schoot Indy van af 18m de bal in de linkerkruising ( wereldgoal)
Deze moest Sleeuwijk even verwerken, maar veel tijd kregen ze daar niet voor. Uit een corner van Indy kopte Tess de 2-1 binnen. (prachtig doelpunt)
Met deze voorsprong gingen we de rust in.
Aan het begin van de 2e helft probeerde Sleeuwijk jacht te maken op de 2-2, maar onze meiden werden fysiek steeds sterker en het werd een spannend beker duel om naar te kijken.
10min voor tijd deelde Sterre de genadeklap uit na een pass van isabelle 3-1
Dit was een bevrijding voor het team.
Een paar min later maakte Sterre er 4-1 van na een geweldige actie op de rand van de 16meter.
Kort daarna floot de scheidsrechter de wedstrijd af en kon het feestje beginnen. We staan in de halve finale!! Pure Klasse meiden ,alle ouders zijn trots op jullie. ?

gr Theo.