Hardinxveld JO9-2 – Almkerk JO9-2 16-2

Alles was aanwezig voor een heerlijk voetbal ochtendje in Hardinxveld. Het zonnetje stond al heerlijk te schijnen.
Ernst en Bobby klonken uit de speakers, en het support bestond vandaag uit alleen maar gezellige moeders/zus, en de 2 vrouwelijke coaches.Vanwege het problematische parkeerbeleid hadden we er al een lekkere wandel-warming-up op zitten.
Terwijl onze voetbalhelden werden op gepept, hosten de moeders lekker mee op de muziek. Genietend van hun bakkie leut om vervolgens enthousiast langs de lijn aan te moedigen.Eerste helft verdedigde Rens de Almkerkse goal, en de tweede helft stond Isa daar haar mannetje.
Helaas was Hardinxveld net een maatje te hoog gegrepen, maar de foto’s (gemaakt door Diana van Haaften) liegen niet. Onze mannen en vrouwen hebben gestreden tot het laatste fluitsignaal.