ST Almkerk/Altena MO15-1 – Waspik MO15-1 3-2

De eerste competitie wedstrijd staat voor de deur, zaterdag ochtend 22 september om half negen.

Het is een mooie ochtend droog maar wel fris. We hadden 3 wissels op de bank zitten voor deze wedstrijd.

De MO15-1 speelt dit jaar onder leiding van nieuwe Trainers en Leider: Leider Elbert van Bijnen. Trainers: Ramon van Dalen, Toon van Drunen, Nick Kant en Twan vd Stelt, onder leiding van Hans Kant. De jongens volgen op dit moment een sport opleiding. We willen ze nu alvast bedanken voor hun inzet en wensen de leider en de jongens heel veel succes !!!.

ST Almkerk/Altena speelde vandaag in rode shirts met blauwe broek, dit omdat de tegenstanders Waspik MO15 ook tenues hebben in blauw/wit.

Na de warming up kwam het fluitsignaal, al snel was het duidelijk dat de meiden ST Almkerk/Altena sterk waren in het veld. Na 5 minuten gespeeld te hebben geeft Quinty een lange bal naar voren en het was Tamar die de bal op de schoen nam en scoorde het eerste doelpunt in deze competitie..

Het was 1-0 voor St Almkerk/ Altena.

Er werd opnieuw een aftrap genomen de bal ging heen en weer, de bal kwam bij de tegenstanders Waspik MO15-1 terecht en schoot op het doel, de bal werd tegen gehouden door de keeper Floor. Na de uittrap kwam de bal midden op het veld terecht en ging richting het doel van de tegenstander de verdediging werkte de bal niet goed weg en in de 25e minuut was Evi oplettend en daar kwam een doelpunt uit het was 2-0.

Dit was ook de ruststand.

De tweede helft werd een ander verhaal. De meiden van Waspik begonnen gelijk erg sterk, ze kwamen meteen in bal bezit de bal ging heen en weer tussen de teams waarbij Waspik toch sterker oogde.

Toen kwam de bal na een minuut of 10 spelen richting het doel van Almkerk, de tegenstanders maakte een mooi doelpunt dit was de 2-1.

Het spel ging verder, de tegenstander Waspik MO15-1 was steeds aan de bal en maakte 7 minuten later de 2-2.

In de 55e minuut is er een actie van Tamar waarbij hands werd gemaakt binnen de 16 door de tegenstander dus kreeg ST Almkerk/Altena MO15-1 een penalty, deze werd genomen door Tamar en daar was de 3-2.

Eindstand 3-2 voor Almkerk/Altena MO15-1

Het was een leuke wedstrijd om naar te kijken en de teams waren aan elkaar gewaagd.

Aanstaande zaterdag de wedstrijd tegen JEKA MO15-2 om 08.30 in Bavel.

Succes volgende week.

Geschreven door een trouwe supporter.