ST Almkerk/Altena MO15-1 – Neo’25 MO15-1 2-0

Het was Zaterdag ochtend de meiden moesten om 11.15 op de voetbal zijn met een mooie bewolkte morgen.
De meiden waren toch top fit na een leuk team uitje naar de Oranje Leeuwinnen.
Na de warming up kwam het fluitsignaal, al snel was het duidelijk dat de meiden ST Almkerk/Altena sterk waren in het veld. De bal werd vanuit het middelveld gespeeld richting het doel van de tegenstander, het was erg druk voorin bij het doel maar toch heel snel na 39 seconden kwam de bal bij Quinty voor haar voeten ze draaide mooi om en daar was de 1-0 voor Almkerk/Altena MO15.
De aftrap werd opnieuw genomen de bal ging heen en weer, uiteindelijk kwam de bal via het middenveld bij Tamar terecht die schoot op het doel maar de keepster van Neo`25 pakte de bal het bleef 1-0.
De bal kwam uiteindelijk bij het middenveld door de uittrap van de tegenstander, de bal werd gespeeld naar Tamar die voor het doel stond en schoot op het doel en toen was het 2-0.

Ruststand 2-0 voor ST Almkerk/Altena.

Na de rust hadden de meiden van Neo’25 ook nog een paar kansen maar die werden goed tegen gehouden door onze keeper Floor.
De meiden van ST Almkerk/Altena MO15 hadden nog veel kansen maar helaas ging de bal niet in het doel.
Ondertussen werd er ook nog gewisseld waarbij Eva die na een lange tijd door een blessure niet kon spelen, nu toch even mee kon doen met de wedstrijd.
De eindstand van de wedstrijd was 2-0 voor Almkerk/Altena MO15-1.
Volgende week hebben we weer een nieuwe wedstrijd staan op de agenda tegen Kozakken Boys MO15-1.

Geschreven door Denise en Sophie !!!!!!!!!!