ST Almkerk/Altena MO17 – Woudrichem MO17 4-1

Laatste wedstrijd van deze competitie thuis tegen Woudrichem MO17-1 afgesloten met winst!

We beginnen de wedstrijd thuis om 10.00 uur. Door de hevige wind kan er niet heel goed gevoetbald worden en was het daardoor erg rommelig.

Halverwege de eerste helft kwamen we op 1-0 voorsprong door een mooie bal van Sterre via de linkerkant schoot ze hem er strak in.

Een minuut later kwam al snel de 2-0, door eerst een schot op de lat van Indy kwam de bal precies goed voor Sterre haar voet die hem er makkelijk in schoot.

Tegen het einde van de eerste helft gaf Marte een prachtige voorzet op Indy die hem eerst een keer liet stuiteren en hem daarna prachtig uit de lucht er in schoot.

Zo komen we vlak voor rust op 3-0.

We hadden nog vele mooi kansen, maar toch kwam Woudrichem met 1 doelpunt die Evy helaas niet kon hebben.

Toch bleven we nog goed voetballen en kregen beide partijen een aantal kansen. Ook Indy kreeg nog een hele mooie kans alleen schoot ze die ver over, maar toch door het rommelige spel kwamen we nog met 4-1 voor, door een mooi schot van Nienke van de rechterkant op Sterre die een klein tikje gaf op Indy die hem weer prachtig binnen schoot.

Na de 4-1 floot de scheidsrechter Shane Vink af. De meiden van St. Almkerk-Altena winnen met 4-1 van Woudrichem.

Met 22 punten uit 11 wedstrijden hebben wij een prachtig seizoen achter de rug, en eindigen we hoogstwaarschijnlijk in de top 3.

Volgende week spelen we de bekerwedstrijd thuis tegen SC Emma MO17-1 om 10.00 uur, en kunnen we de winst op de KNVB beker voortzetten.

Nienke Veth