Almkerk JO8-1 – SteDoCo JO8-1 6-5

In het zonnetje mocht het JO-8 team vandaag thuis spelen, tegen SteDoCo. Het werd in de kleedkamer al verward met het populaire spelletje Sudoku. En een leuk spelletje werd het. Binnen 5 minuten vielen al de eerste 3 doelpunten, 2 voor SteDoCo en 1 voor Almkerk. De toon leek al gezet. Laten we maar zeggen dat dit door de felle zon kwam. Maar de blauw-witte voetballertjes lieten dit niet op zich zitten. Al snel scoorde Almkerk weer en gingen we met een mooie 4-3 de rust in.

In de rustpauze werd de tactiek nog even doorgesproken en helemaal gefocust kwam de jongens en Celine het veld weer op. Binnen een paar minuten scoorde Almkerk opnieuw. Ramon wist zelfs een keer direct vanuit een corner met effect een bal in het doel te krijgen.

Het was een spannende wedstrijd en tot het eind waren de teams aan elkaar gewaagd. Het eindigde met een stand van 6-5 voor Almkerk.