Eerste punt voor Almkerk met 1-1 bij SVL

Almkerk haalde zaterdag in het kelderduel bij SVL eindelijk het eerste punt binnen. De wedstrijd in Langbroek eindigde in 1-1.

“We kregen kansen genoeg”, aldus assistent Frenk Jongbloets, die doelde op de mogelijkheden voor Steven Molenschot en Quinton Eugenia. Eugenia opende wel de score met de 0-1 voor Almkerk. Uit de eerste echte tegenaanval kwam SVL vervolgens op 1-1.

Almkerk kreeg nog een paar kansen om de volle winst te pakken, maar dat lukte niet. “We zijn eindelijk van de nul af”, klonk het opgelucht vanuit Almkerk. “Als we zo blijven voetballen zoals in het eerste half uur gaan we zeker meer punten pakken”, aldus assistent Jongbloets. Dat zal dan moeten gebeuren komende zaterdag tegen LRC.

Bron: Regio Voetbal