Businessclub Almkerk en Supportersvereniging Almkerk ondersteunen 2e

Zaterdag 12 november stond voor Almkerk 2 de verre uitwedstrijd naar Terneuzense Boys op het programma. Vanwege de reisafstand ging het 2e met de bus naar Zeeuws-Vlaanderen, zodat de spelers fris en fruitig aan de aftrap konden verschijnen.

De bus werd gesponsord door Businessclub Almkerk en de lunch werd bekostigd door Supportersvereniging Almkerk.

Sportief werd deze uitwedstrijd geen succes. Het duel in de reserve hoofdklasse werd gespeeld op veld 4, een hobbelig trainingsveld, en de thuisclub kon daarop veel beter uit de voeten dan Almkerk 2. Het 2e verloor dan ook kansloos met 5-0.

Almkerk 2 heeft tot nu toe 7 punten uit 7 wedstrijden behaald en staat daarmee op een 9e plaats in een competitie met 14 teams. Aanstaande zaterdag staat de thuiswedstrijd tegen Pelikaan op het programma.

BCA en supportersvereniging, hartelijk dank voor jullie ondersteuning!