Oud-internationals naar v.v. Almkerk 4?!

Na een perfect seizoen van v.v. Almkerk 4, waar zij ongeslagen kampioen zijn geworden, willen de heren nu de volgende strijd aangaan!

De talentvolle amateursporters nodigen F.C. de Rebellen uit! Het team waar onder andere Andy van der Meijde, John de Wolf, Wesley Sneijder, Royston Drenthe en Theo Janssen schitteren is de hoofdprijs van een stemwedstrijd onder amateurclubs. De wedstrijd, onder leiding van Bas Nijhuis, wordt daarbij live uitgezonden op ESPN en zal voorzien worden van een voor- en nabeschouwing door Hans Kraaij jr.

“Het vierde” heeft het geschopt tot de Top-50 van Nederland en kan jouw stem goed gebruiken! Na meerdere ludieke acties, waaronder een korte speelfilm willen de jongens van het vierde via deze weg nóg meer stemmen winnen.

Scan de QR-code en stem op v.v. Almkerk 4 of ga naar www.wedstrijdvanjeleven.nl en stem hier op v.v. Almkerk 4!

Enorm bedankt alvast.
De jongens van het vierde

Helpen jullie het vierde naar een wedstrijd tegen deze oud-internationals op de lokale sportvereniging?