Overlijdensbericht Jan van Helden

Zaterdagmiddag kregen we het, niet onverwachte, bericht dat Jan van Helden, aan de gevolgen van een longontsteking, is overleden.
Jan was bijna 88 jaar oud en daarmee het oudste lid van onze vereniging en eveneens het lid met de meeste verenigingsjaren achter z’n naam.
Sinds 1 augustus 1950 was Jan lid van onze vereniging. 73 jaar!
Z’n kwakkelende gezondheid weerhield hem er niet van, om, als het maar even kon, de wedstrijden van het 1e elftal te volgen. Het elftal wat hij maar liefst 15 jaar diende!
In de volgende uitgave van “Noar Vurre” zullen we uitgebreid terug komen op het voetballeven van Jan van Helden.

Vrijdag 3 november kan er van Jan afscheid genomen worden. De afscheidsdienst is om 13.00 u. in de Gereformeerde Kerk, Voorstraat 16 in Almkerk.
Na de kerkdienst is er gelegenheid tot condoleren in “de Ontmoeting”, het bijgebouw van de Gereformeerde Kerk.

In besloten kring zal de crematie plaatsvinden.

Namens leden en bestuur wensen wij Corri, de kinderen, de kleinkinderen en de achterkleinkinderen heel veel sterkte toe voor de moeilijke weg die zij deze week hebben te gaan.

Als je een kaartje wilt sturen, denk er dan aan dat Jan en Corri nog niet zolang geleden zijn verhuisd van de Ster naar Antonialaan 84, 4286 CV Almkerk