Almkerk JO10 wint overtuigend van TSC

Na een tegenvallende 8-2 vorige week tegen Dongen, stond nu de wedstrijd tegen TSC uit Oosterhout op het programma. Het weer was wisselvallig, maar dat kan zeker niet gezegd worden van het spel vandaag. De jongens waren gebrand op een revange. Via een goede goal van Luuk Dekker kwam de JO10 al snel op 1-0. Net na de eerste timeout kreeg Daley een rebound in de voeten, kapte een verdediger van TSC uit en scoorde de 2-0. De jongens uit Oosterhout deden nog wat terug via een knappe volley en zo gingen we met 2-1 de rust in.

De ranja deed wonderen want de 2-1 bleef niet lang op het scorebord. Het werd snel via 3-1 via een goal van Gijs na voorbereidend werk van Daley. Ook bij de 4-1 wist Daley Gijs weer te vinden. Zelf scoorde Daley vervolgens nog de 5-1 met een ingedribbelde corner. Met de 6-1 en 7-1 van Gijs gingen we vervolgens het laatste kwart in. TSC probeerde nog wel alles op alles te zetten om nog een doelpunt te maken. De goed keepende Boas dacht daar anders over. Aan de kant van Almkerk viel nog de 8-1 via een goal van topscoorder Gijs. Boet gaf de knappe assist.

Nouri, weer helemaal hersteld van zijn enkelblessure, mocht in het laatste kwart voorin nog proberen te scoren. Hoewel er aanval op aanval ontstond werd het net niet meer gevonden. Luuk Verhoeven kreeg nog een mooie kans, maar wist zijn goede wedstrijd helaas niet te bekronen met een doelpunt. Zo eindigde de wedstrijd in een mooie 8-1 overwinning.

Na 2 gelijke spelen en een verliespartij was dit de eerste winst en daar zijn we dan ook ontzettend trots op! Op naar volgende week, waar we om 08:30 in Sleeuwijk spelen.