FC Schalke 04-trainingslocatie

Beste jeugdvoetballers,

vv Almkerk wordt zoals jullie misschien al hebben gelezen op 26 februari omgetoverd tot een echte FC Schalke 04-trainingslocatie. Hierbij kunnen jullie, samen met andere voetballers uit de regio, trainen volgens de visie van de Duitse topclub. Onder de begeleiding van gecertificeerde trainers worden de meest fantastische voetbaldagen aangeboden.

Om de samenwerking met vv Almkerk vieren hebben onze jeugdleden (6 t/m 15 jr) tot 27 november de kans om gebruik te maken van de gratis shirtbedrukking. Dit betekent dat wanneer je je voor 27 november aanmeld en de kortingscode: GRATISBEDRUKKING gebruikt, je een gratis naam en rugnummer naar keuze gratis achter op je Schalke 04 voetbalshirt!

Er zijn slechts 50 plekken beschikbaar bij vv Almkerk en hierbij geldt helaas dat vol ook echt vol is. Meld je dus snel aan via www.schalkeauftournee.nl/aanmelden en verzeker je van je plekje bij deze gave voetbaldagen.

Ben jij er ook bij?

Mit Königsblauen grüsse,